תיקווה חדשה לחולי פסוריאזיס – קפסולת צמחי מרפא להקלה משמעותית בסימפטומים!

מכירים מישהו שזקוק להקלה? הפנו אותו לטיפול חינם!
בישראל כמאתיים אלף חולי פסוריאזיס, מחלה מטרידה מאוד שהורסת את איכות החיים לסובלים ממנה. הפסוריאזיס מוגדרת כמחלה אוטו-אימונית (הגוף פוגע בעצמו). לתרופות הקיימות יש בדרך כלל תופעות לוואי כמו פגיעה בתפקודי כבד ועוד. הסובלים מפסוריאזיס מתביישים ללכת לבריכה או לים, ולעתים מכסים את גופם בשרוולים ארוכים גם בקיץ, כדי להימנע מחשיפת נגעי העור לעיני הציבור. הם סובלים גם מגרד, וקשקשת מטרידה מאוד. אני ועוד רופא חבר, ד"ר אלי שרמן (שכמו סיפורים רבים אחרים בישראל, נפגשנו בזמנו במילואים…), יצרנו תערובת צמחים מיוחדת לטיפול במחלת הפסוריאזיס!
הצמחים מותרים לשימוש ע"י משרד הבריאות, והם משמשים באיורוודה לטיפול גם במחלות עור. בחירת הצמחים לפורמולה הנה ייחודית, הושקעה בא מחשבה רבה, והיא מבוססת על הבנה קלינית ייחודית לגבי מנגנון התפתחות המחלה. בנוסף, ובניגוד לרוב התרופות שניתנות כמשחות למריחה חיצונית (שזה דבר מאוד מטריד כשלעצמו), יצרנו כאן תערובת צמחים מיוחדת שניתנת בתוך קפסולה לבליעה! לא עוד משחות מטרידות ומסריחות.
אנו מעוניינים לחלק את הקפסולות הטבעיות לאנשים הסובלים מפסוריאזיס. אפשר לקחת אותן גם במקביל לכל טיפול תרופתי אחר, ואין לצמחים תופעות לוואי מזיקות!
הקפסולות ניתנות במהלך חודש דצמבר 2015 ועד אמצע ינואר 2016 ללא תשלום למשך 3 חודשים, ובמהלכם תתבצע ביקורת ומעקב רפואי קצר אחת ל – 3 שבועות.
אם אתם חולי פסוריאזיס, או אם אתם מכירים חברים ובני משפחה הסובלים מהמחלה ומעוניינים לקבל את הקפסולות אנא הפנו אותם אלי לקבלת פרטים נוספים למספר: – 050-5432-647.

אנא העבירו מידע זה, שטפו וספרו לכמה שיותר אנשים, ובכל מקום אפשרי.

יתכן שעניין אותך גם:

קטגוריות:

תפריט
דילוג לתוכן